My World : Xerra - Loved by Some, Hated by Many, Envied by Most, Yet Wanted by Plenty!!!

Friday, June 10, 2005

Dlm Kenangan



Maser zaman sekolah dulu, aku mula blajar banyak bekawan ngan bebudak lelaki (tu pun maser aku kat tingkatan 4 & 5) aarr... aku blajar kat sekolah menengah vokasional setapak (sEmEv0), KL. Saper yg tak kenal ngan sekolah aku tu.... bebudak dia smer brutal2 gak lar... heemm.. biler citer pasal sekolah nie rindu lak raser nyer kat member2 lamer yg satu kepala ngan aku dulu.. antara member yg leh aku sebut kan kat sini : Aim (Rahim), Puchong (Azhar), Din Kajang, Jaz (Tg. Karang), Kuchai (Kushairy), Apek (Faizal), Penyu (Jasman), Dan Besar & Dan Kecik (Rashdan & Rushdan) tapi dia 2 org ni bukan lah adik beradik...sepusat sepusing mak lain bapak asing.... Atan (Nazrul), Boy (Faizal) dan ishk ramai lagik ar... klu ader member yg tejumpa & tebaca blog aku nie contact lar aku kat "shout box" tu... aku ni bukan lah tak der langsung kawan pompuan, ader...... tapi tak ramai... walaupun aku ni pompuan sejati tapi aku nyer kepala (cara pemikiran lar.. jgn pk ke lain lak...apa barang!!!!) susah @ kadang2 tak leh nak ngam langsung ngan pompuan lain lar.... bebudak yg aku sebut ni jer yg tul2 leh layan kebrutalan & kegileran aku, paper pon tuk Linda, Ana, Fieza, Bad dan smer yg mengenali aku di sEmEv0 KL thn 91-92.... Gua still ingat ngan lu org smer..... Klu kat ofis aku skang ni, yg aku bley ngam pon 3 org jer (mummy tembam, mummy cina rempang & mummy 2 line) - maklum lah... sumer nyer dah jadik mak org.. tapi saham still tinggi tau! Dlm aku mengenang kawan lamer nih ader gak rupernyer kawan2 aku yg dah xder..sedih sebab x dpt jumpa ngan dorang lepas abis sekolah, tau-tau biler dpt berita tebaru.. rupa2nya dorang dah meninggal dunia. Buat

Allahyarham Ridzwan(Bagan/Gaban)



dan allahyarhamah Rohaya (Dik Ya)
semoga allah mencucuri rahmat ke atas rohnya........... (al-fatihah...) dan tuk Mendiang Rambabu - May god always be with you..


posted by Xerra Joe at 8:43 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home