My World : Xerra - Loved by Some, Hated by Many, Envied by Most, Yet Wanted by Plenty!!!

Thursday, January 31, 2008

Citer Terbaru

Adoii la.. lamer nyer x update blog nih. Bukan nya apa... cbuk la. awal pagi dah kuar umah bekejar-kejar maner nak antar budak sekolah & nak pegi keje. Balik keje pon dah lewat. Bila sampai rumah dah kire nk berehat je la.. kadang2 bukak internet, kadang2 tak usik langsung PC nih. tu yg langsung dah lupa pasal blogger nih. Sib baik ada tukang peringat sorang he he he... sape lagi klu bukan SHAI, ari ari dok menyanyi kat telinga aku suwoh aku update blog aku nih. Eeeeee malas lew. Bukan pasal xder citer nk boh kat cni, klu nk ikut kan banyak sgt sampai tak tau yg maner satu nk boh dulu - menarik x menarik tu blakang kire yg penting ader citer baru nk boh kat sini. Masalah nyew, macam yg aku bg tau kat ko la Shai, klu di bagi pilihan antara internet surfing & tido...... AKU PILIH TIDO har har har.....

So nanti nanti lah ek... bile aku betul2 senang aku update lagi la blog nih. Aku citer pasal keje & tempat keje aku, mak aku dan macam2 lagi. Tungguuuuuu........
posted by Xerra Joe at 10:16 PM

1 Comments:

Nice template :-) Finalsense huh? Updatela balik link tu. Jangan lupa link aku tu betulkan balik and take that thing out.... tq i love u

12:35 AM  

Post a Comment

<< Home