My World : Xerra - Loved by Some, Hated by Many, Envied by Most, Yet Wanted by Plenty!!!

Friday, February 15, 2008

Lelaki oh Lelaki

InGiN TaHu TeNtAnG LeLaKi?

Hem masa tengah borong-boring kat ofis aku baca la satu majalah ni & terjumpa artikel ni...menarik jugak... sesuatu untuk dikongsi bersama. Tapi klu korang tak puas ati dgn isu ni, jgn marah kat aku plak, aku cuma tulis balik ape yg aku baca dari majalah tu (majalah bertarikh 15/2/08 - Gambar Ning & Omar)

Ramai wanita tidak tahu sepenuhnya tentang lelaki. Mereka kadang kala buat sesuatu perkara yanglelaki tidak suka. Sehingga boleh menyebabkan kesedihan berlaku. Untuk itu teruskan membaca, Apa yang anda perlu tahu TENTANG LELAKI.

* Lelaki juga boleh menjadi seseorang yang begitu sensitif dan mengambil berat (prihatin). Kebanyakkan masa, lelaki sebenarnya tidak mengetahui perasaan sebenar yang dirasakan oleh seorang wanita. Jika seseorang lelaki meminati wanita, wanita itu tidak semestinya cantik. Cukup dengan budi bahasa dan kesopanan yang tinggi. Malah lelaki boleh menyukai wanita yang mempunyai banyak persamaan dengannya sama ada dari segi pemikiran atau minat. Oleh itu, banyak yang boleh dibualkan atau dikongsi bersama.

* Lelaki boleh menerima penolakan dengan baik dan lelaki cuba menonjolkan sikap kelelakian nya untuk menambat hati wanita. Mereka juga akan resah bila berhadapan dengan situasi ingin mengajak wanita keluar untuk kali pertama!

* Lelaki memang dilahirkan dengan perasaan yang kuat terhadap wanita. Sebab itu mereka suka melihat wanita, menjeling wanita dan menonton BAYWATCH! Atau mencuci mata di tepi pantai @ kolam renang. Lelaki cuba meniru gaya selebriti atau berlagak macho hanya kerana ingin memikat wanita.

* Bila lelaki cakap 'direct to the point' dalam sesuatu hal, dia sebenarnya ingin bersikap jujur dan berterus terang dan mengharapkan wanita memahami maksudnya. Mereka juga akan lebih cemburu terutamanya apabila wanita asyik menyebut nama lelaki lain.

* Lelaki tidak boleh belajar kesemuanya pasal perempuan dari library atau buku semata-mata. Oleh itu, mereka selalu keliru dengan sikap perempuan dan tidak faham kenapa perempuan bersikap begitu begini. Kadang-kadang lelaki perlu mengetahui lebih mendalam tentang bagaimana berhadapandengan perempuan supaya hubungan dapat berjalan dengan lebih baik.

* Betapa hebatnya lelaki itu bersikap romeo atau 'flirting' dengan ramai wanita, dia tetap hanya ada seorang yang istimewa, yang lain hanya kawan.

* Apabila lelaki tertengok dada wanita dan wanita itu menyedarinya... maafkan saja. Kebanyakkan lelaki tidak sengaja (YEAH RIGHT!).... Mereka merasakan kejadian wanita itu begitu indah. Bila sesuatu hubungan putus di tengah jalan, lelaki juga rasa sedih, cuma dia tak menunjukkan kesedihannya didepan orang ramai. Bila seorang wanita meminati seorang lelaki, wanita itu patut bagi hint! Mana tau lelaki itu juga menaruh minat. Senang usahanya nanti.

* Adalah memalukan bagi lelaki jika tidak berupaya menolong wanita. Kebanyakkan lelaki cukup lemah dengan air mata wanita. Mereka lebih tewas sekiranya air mata itu mengalir dari wanita yang dikasihi. Sebab itu dikatakan air mata senjata wanita.

Lelaki bukanlah 100% sempurna walau bagaimanapun rupanya atau pandangan luarannya. Jadi, wanitajanganlah mengharapkan semua yang hebat dari lelaki! Mereka juga normal dan mempunyai kelemahan.


KeNaLi JeNiS-JeNiS LeLaKi

Wanita tentunya teringin sangat nk tau ape jenis lelaki yg terdapat didunia ni. Ada yang ok, ada yang tak. Tapi rasanya bukan wanita saja yg nk tau ni yang lelaki pon mesti nk tau gak kan?Cuba baca ni......

JENIS : HABIS MADU SEPAH DI BUANG

Lelaki kategori ni adalah lelaki yg mementingkan kebersihan kerana dia tak boleh hidup dalam keadaan yang bersepah-sepah. Sebab tu la, bila madu dah abis...dia akan membuat pembersihan & yang bersepah akan dibuang.

JENIS: BAGI BETIS NAK PEHA

Lelaki jeins ni mempunyai selera makan yang tinggi. Jadi seisapa yang mempunyai pasangan seperti ini hendaklah sentiasa memastikan ada lebihan makanan setiap kali menjamu selera.

JENIS : MANIS MULUT DI BIBIR

Lelaki ketegori ni adalah seorang yg hisap rokok secara curi-curi atau lebih tepat lagi menghisap rokok tanpa pengetahuan pasanganya dan lelaki ini sentiasa 'menutup' bau rokok dengan makan gula-gula - sebab tu mulut & bibir dia manis.

JENIS : LEMBUT GIGI DARI LIDAH

Lelaki jenis ni seorang yang suka menggosok gigi sampai giginya kelihatan putih bersinar-sinar. Dan harus di ingat, giginya yang putih berseri tu la senjata utama yang di gunakan untuk meng'ayat' perempuan kerana hanya dengan senyuman yang membariskan giginya yang putih itu dapat melembutkan hati perempuan tanpa menggunakan kata-kata.

JENIS TIKAM DARI BELAKANG

Majalah yang aku baca tu kata cam ni... "Tikam dari belakang? Ade ke kategori ni? Anda rasa?"

Aku rasa adaaaaa..... tp xleh nk sebot kat sini lew... sendiri mau ingat hik hik hik....Apa rasa anda??? sila tulih kat comments tu ek.
posted by Xerra Joe at 12:00 PM

1 Comments:

tikam dari belakang? ooo tu lelaki jenis suka anal tu... miahahahaha

4:45 PM  

Post a Comment

<< Home